czwartek, grudnia 09, 2021 10

Christmas Crepe Paper Bouquets + Christmas card

Witajcie kochani! Pewnie już nie mogliście doczekać się kolejnego wpisu. Mam taką nadzieję. Bardzo Was przepraszam za opieszałość, ale intensywnie tworzę dekoracje świąteczne. Wciąż się uczę składania kwiatków. Najwięcej czasu poświęcam na wstępne 'tworzenie' w swojej głowie. Uwierzcie mi, to pochłania sporo mych myśli w danym projekcie. Jednak wiem, że to nie pójdzie na marne. Przede wszystkim ozdób świątecznych do domu nie będziemy musieli kupować ;) Kreatywność, oszczędność, i nauka. A tak na 'czubku tej choinki' - przychodzę do Was dziś z inspiracją. Czy święta pod względem dekoracyjnym to tylko łańcuchy, bombki i gwiazdy betlejemskie KLIK? Oczywiście, że nie tylko.

Święta mogą być kwieciste i owocowe! W święta jest stół pełen potraw ze strojnym bukietem, lub kompozycją tchniętą metalicznym, mieniącym akcentem. W Boże Narodzenie można podarować bliskiej osobie odświętny stroik, którego nie dalibyśmy Jej na urodziny, czy na imieniny. Niech będzie zielona gałązka, czerwone i miedziane kwiaty. Niczym bombki. W jednym z bukietów pojawia się miedziane serduszko, nowoczesna ozdoba włożona do kompozycji. I jeszcze ten uroczy akcent, jaki widzicie w środeczku. Lśniące jabłuszka, i inne owoce w ciepłych, słodkich barwach.  Czy takie święta wyglądają dla Was znajomo?

Aby wykonać jaskry z krepiny KLIK, musicie nabrać trochę wprawy. Z pewnością pomoże Wam w tym kurs Anna Artystyczne Kwiaty KLIK., która tworzy przepiękne kwiaty z krepiny. Ania była moją 'nauczycielką', i nadal mnie inspiruje w swoich pracach. Jeśli zainspirowała Was bawełna do złudzenia przypominająca oryginalną, nawet nieco bardziej delikatna, i co jest na ogromny plus podczas przygotowania: wykonana z łatwo dostępnych, niedrogich materiałów, to zapraszam Was do mojego styczniowego artykułu. KLIK ... Achhh jak ten czas leci. Niedawno mieliśmy początek roku, a tutaj już grudzień. ;) 

U nas w domu już czuć święta Bożego Narodzenia,. Czujemy święta, mimo końcówki jesieni... A ja wciąż trzymam się owocowych tematów. Są soczysto czerwone jabłuszka, ale też są kwiaty, uwielbione klasyczne, okrąglutkie, zgrabne jaskry (z krepiny). Bawełna, trochę zieleni, i jak zawsze o tej porze roku musi być też typowo sezonowy akcent. Bombki, metaliczna krepina, i śnieżny puszek. Przedstawiam Wam różne wersje bukietów. Wszystko to w ekologicznym papierze, zebrane w piękne kompozycje świąteczne. A jak Wasze dekorowanie? ❤

Bukiety sezonowe do 60 cm obwodu. Ranunculus crepe paper, tym razem w wersji miedziano-czerwonej. Naprzemiennie poukładane w kompozycji w dwóch barwach. Jaskry są z krepiny włoskiej, o pączkach w wielkości 10 cm. W zależności od bukietu jest ich od pięciu do ośmiu sztuk. Zauważcie jak gęsto są ułożone płatki, szczególnie w przypadku miedzianej wersji jaskra. Układają się w zgrabne pączki. Wykonanie jednego kwiatka to kilka godzin pracy. Jednak mając większą wprawę, po kilkuletnim treningu, zawsze idzie mi to wprawnie. Bukieciki są bardzo 'na bogato', głównie ze względu na ilość pracy włożoną w ich wykonanie. Ale skoro są świąteczne to muszą być tak strojne!

DLA CIEBIE!

Bardzo się cieszę, że zainteresowałam Cię moimi projektami kwiatów z krepiny. Przyjemnie jest obejrzeć zdjęcia natury, a także prac jakie powstają za sprawą tej natury.. Jest to ogromnie inspirujące. Chciałabym móc zawsze otaczać się kwiatami, i zachować ich obraz na długo. Wiadomo jednak, że kwitną one tylko w określonym czasie. Więc tworzę moje papierowe rośliny. Dodatkowo zdecydowałam się zachować ich obraz na nieprofesjonalnym, fotograficznym kalendarzu. Na blogu trwa akcja organizowana przeze mnie: prezent dla moich czytelników i przyjaciół - kalendarz kwiatowy w języku angielskim ze zdjęciami moich kwiatów z krepiny. Dzisiaj zapraszam Was pod dwa kalendarze TU: kalendarz na grudzień 2022 roku KLIK gwiazdy betlejemskie z krepiny. A tutaj kalendarz na grudzień br. KLIK  z botanicznymi bombkami. 
W poprzednich artykułach podarowałam między innymi pliki kalendarza November 2022 z chryzantemami  Anastazja, oraz uzupełniłam kartkę kalendarza z lilią Inków z krepiny (na miesiąc listopad 2021)-  w oddzielnym poście. Jeśli jesteś zainteresowana/ny takimi prezentami (tymi miesiącami), polecam zaglądać w etykietę po prawej stronie bloga - Kalendarz. Tam będą wszystkie wpisy ze stworzonymi przeze mnie kalendarzami dla moich czytelników. Wystarczy obejrzeć kalendarz, i jeśli jesteś chętna/ny, zgłosić się do mnie po odbiór. Za darmo otrzymasz pliki z kartką miesiąca z kalendarza, który następnie sobie wydrukujesz, lub zgrasz na swój pulpit. Warunki pobrania i użytkowania opisałam w pierwszym wpisie KLIK. Zapraszam.

KOCHANI! 
Korzystajac z okazji, chcę Wam życzyć cudownych przygotowań do Bożego Narodzenia, miłej atmosfery, zrozumienia, natchnienia, kreatywności, pięknych efektow włożonej pracy w dekorowanie, gotowanie, we wszystkie te detale, które przez cały ten czas przygotowań sprawią, że dodatkowo zapanuje bardziej świateczna atmosfera w Waszym rodzinnym gronie. W Waszym domu. Spotykamy się tu na blogu bliżej Świąt... Zapraszam! 




10 komentarzy:

  1. Ale piękne! Ucieszyłabym się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka godzin?! A wydają się takie słodkie, okrąglutkie, jakby w ogóle nie wymagały wysiłku. Jak to pozory mogą mylić... Moje dekoracje to świecki i bombki - ale jak się nie ma zdolności technicznych to lepiej nie psuć, prawda? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze cudowne! moje dekoracje, cóż... jeszcze czekają w pudłach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny jestem zachwycona tymi ozdobami! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę Ci wspaniałych świąt, odpoczynku, miłości i tych małych cudów. A z takiego bukietu bardzo bym się ucieszyła, jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję talentu i kreatywności, ale ja nie lubię takich pierdółek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze są piękne i zachwycające. Święta muszą być na bogato, to i kwiaty strojne. Jestem zachwycona.:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się każdym zdjęciem, każdym listkiem.. To co piszesz o tym jak długo się tworzy dany kwiat jest niesamowite. Poświęcasz tyle czasu na stworzenie takiego dzieła sztuki. Gratuluję talentu, chęci, zapału i zaparcia aby robić to co sprawia Ci radość, bo to widać, że sprawia Ci to radość :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kompozycja :) z daleka te jaskry przypominają jabłka i pięknie się wpisują w klimat świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne. Gratuluję talentu , trzeba mieć serce do robienia takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik