niedziela, marca 04, 2018 12

drożdżówki krakowskie Po Prostu Pycha

Gdy tylko zbliża się weekend, pytacie o smakołyki, które przygotowałam w sobotę i niedzielę w moim domu. Więc chętnie pokazuję Wam nowe receptury, które wypróbowuję z książek kucharskich. Ostatnio zainteresowały Was czekoladowe desery i ciasta z książki #chocolatesuccess, zresztą chyba wszyscy chętnie jedzą czekoladę.. Ponieważ w międzyczasie robię też inne potrawy, nie tylko te zgodne z cyklem, który aktualnie prowadzę na blogu, w moim domu zajadamy się też ciastami i deserami innych blogerek. Gdybym miała wymienić ile z tych potraw wypróbowałam, i które z blogów kulinarnych śledzę... bałabym się, czy któregoś nie pominę. Jest kilka bardzo ulubionych, i już sprawdzonych od lat blogów, gdzie zawsze znajdę coś pysznego dla siebie i swojej rodziny. Parę tygodni temu wypróbowałam przepis na drożdżówki krakowskie z bloga Po Protu Pycha, i dzisiaj wstawiam zdjęcie z poleceniem tych pysznych drożdżówek, które zniknęły w dwa dni z talerzy w naszym domu. Drożdżówki krakowskie polubiliśmy bardzo, głównie ze względu na nadzienie z białego sera. Uwielbiamy wszelkie serniczki i ciasta z twarogiem. Drożdżówki są banalnie proste w wykonaniu, i zawsze wychodzą, w ilości, której wystarczy dla kilkuosobowej rodziny. Najsmaczniejsze są na drugi dzień, choć to też pewnie kwestia upodobań. Asia - autorka bloga stworzyła nawet specjalny filmik na Youtube (tam ma swój kanał) w którym pokazuje jak drożdżówki robić. Polecam serdecznie życząc smacznego!


12 komentarzy:

  1. Bardzo je lubię podobnie jak Ty wszystko twarogowe smakuje mi bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w domu prawie zawsze są serniki :) a te drożdżówki najchętniej zajadał mój synek :) Tak, jak Asia napisała - idealne dla do zapakowania np. do szkoły dla dzieci :)

      Usuń
  2. Ojej! Jak ja lubię takie drożdżówki z serem! Po prostu PYCHA! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslę o nich odkąd je widziałąm na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety ale apetycznie wyglądają, uwielbiam drożdżówki z serem, narobiłaś mi apetytu biorę się w weekend za robienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) będziesz na pewno zadowolona :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz

      Usuń
  5. Ależ mi narobiłaś smaka, kurczaki chyba zrobię je dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to pozostaje mi życzyć Wam smacznego ! Miłego weekendu :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik