niedziela, sierpnia 06, 2017 0

weekendownik - kotleciki jajeczne Rodzinna Kuchnia Lidla

Wracamy do lekkich i niskokalorycznych smakołyków z książki Rodzinna Kuchnia Lidla. Ostatnio zauważyłam Wasze spore zainteresowanie potrawami z jajek. Bo w końcu jajka są smaczne, jajka są zdrowe i co najważniejsze jajka sycą. :) Dzisiaj pewnie zainteresuję Was ciekawą formą jajek, z których można nawet wyczarować kotleciki, a już na pewno zainteresuje Was sposób w jaki je podałam. Przyznam się, że jadłam kotleciki głównie sama, moje dziecko zjadło dwa, a mąż spróbował. Tak więc miałam gotowy rarytas na drugie śniadanie dla siebie. Trudno, tak zaplanowany posiłek na pewno nie jest dla łakomczuchów ;) a dla smakoszy. Więc skoro w planie jest zgubienie kilogramów, należy uważać na zbyt tłuste potrawy. Kotleciki proponuję porządnie doprawić i przełamać dodatkowo ten nietypowy smak jakimś owocem. W moim przypadku były to truskawki, a po całym dniu talerz został opróżniony, włącznie z nimi. Przepis znajdziecie na stronie Kuchni Lidla



Kotleciki jajeczne

SKŁADNIKI

  • jaja – 7 szt.
  • szczypiorek – 1 pęczek
  • natka pietruszki lub koperek – 1 pęczek
  • papryczka chili – 0,5 szt.
  • bułka tarta – 100 g
  • olej lub masło klarowane – 150 ml
  • sól
  • pieprz czarny, mielony






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik