niedziela, marca 13, 2022 16

Bloggerowy Blog Roku 2021 w kategorii Rękodzieło

Dzisiaj mam dla Was ciekawostkę, trochę się pochwalę. To dla mnie ogromna niespodzianka! 🏆 Wciąż nie mogę uwierzyć, że po raz drugi obdarzyliście mnie zaufaniem.✂️❤💮 To piękne, bo czytacie w moich myślach. Właśnie RĘKODZIEŁO daje mi radość, sprawia, że czuję się szczęśliwa i spełniona. Krepinowe kwiaty, zdjęcia artystyczne, i wreszcie kreatywne wpisy to ta moja twórczość na platformie Blogspot, którą doceniliście. 🌸🌿🌷

Jeśli miałabym napisać czym dla mnie jest twórczość, dlaczego jestem tutaj i co mi daje układanie kwiatów, brakowałoby jednego określenia. Myślę, że wciąż brakuje słów, bo tak naprawdę to z tygodnia na tydzień się zmienia. Tutaj przeczytasz o mnie więcej, a także o moim bogowaniu. KLIK Gdybym napisała, że stworzyłam bloga tylko dla czytelników, nie powiedziałabym Wam prawdy. Z czasem wszystko nabiera innego celu, a puzzle układają się w całość. Jednak fajne jest to, że przy okazji wszyscy z tego mają przyjemność. Zarówno autor, jak i czytelnik. O to wlaśnie chodzi w blogowaniu. 




"Pismo i sztuka to jedyni świadkowie czasów." 


Maria Dąbrowska




"Żeby napisać jedno własne zdanie, trzeba przeczytać tysiace cudzych." 


Ryszard Kapuściński




"Człowiek potrzebuje do życia ogrodów i bibliotek." 


Cyceron




"Ogród to wielka sztuka cierpliwości."


 Małgorzata Kalicińska 




"Nie tylko sztuka i wiedza, ale także cierpliwość musi być częścią dzieła." 


Johann Wolfgang von Goethe




"Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy, załóż ogród."


przysłowia chińskie


Dziękuję Wam za każdy głos oddany na mój blog Weekendownik w plebiscycie na Bloggerowy Blog Roku 2021 w kategorii RĘKODZIEŁO, a także dziękuję Karolinie Karografia KLIK za tegoroczną organizację. ❣Gratuluję zwycięzcom oraz nominowanym. Zapraszam na moj fp KLIK oraz na moje IG Pozdrawiam i ściskam!🤗 



16 komentarzy:

  1. Gratulacje! To bardzo miłe, gdy nasza praca zostaje doceniona 🙂 bo blog to przyjemność, ale i praca, w która wkładamy dużo serca ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu! To bardzo miłe, co piszesz. Fajnie, że ludzie doceniają nasz styl, nasze prace, że widzą w tym przyjemność.

      Usuń
  2. Gratulacje :-)
    To tak jest miło, jak ludzie doceniają nasze rękodzieło i starania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, to bardzo miłe. Chyba moi czytelnicy wyczuwają tutaj 'moje' wibracje. Bardzo to lubię :)

      Usuń
  3. Gratulacje:) W pełni zasłużone pierwsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. To dla Ciebie na pewno spory sukces.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten blogowy, na pewno. Nie mam stylu influancerki, nie 'jaram' się oglądalnością bloga. Nigdy nie czerpałam z blogowania korzyści materialnych, krótko mówiac nie zarabiam na blogowaniu. Jednak uwielbiam ludziom sprawiać wizualną przyjemność i pokazywać to, co we mnie wartościowe. :)

      Usuń
    2. Dla mnie również blogowanie nie jest źródłem zarobku, tylko przyjemności - choć wiem, że niektórzy z powodzeniem łączą obie te kwestie, i za to szacun! ;)

      Usuń
    3. Ja również gratuluję Tobie, i także zarabiającym blogerom spełnienia marzeń zwiazanych z blogowaniem. Praca blogera zarabiającego na blogowaniu wymaga zupełnie innego podejścia do tematu, ja na takie zmiany z pewnością obecnie nie przystanę. Dlatego tym bardziej cieszy mnie uznanie w kwestii rękodzielniczej. Po prostu lubię tworzyć i przekazywać piękno.

      Usuń
  5. Gratuluję sukcesu, fajnie że stworzyłaś miejsce które daje Tobie i nam czytelnikom wiele radosci <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. To ważne gdy praca zostaje doceniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bo praca jaką wykonujemy jest właśnie dla innych ludzi. :)

      Usuń
  7. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów i spełnienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik