sobota, grudnia 12, 2015 8

propozycje upięć włosów - na końcówkę roku



Święta i Sylwester tuż tuż. Szczególnie drugi dzień Świąt to znany termin zawierania związków małżeńskich, a co za tym idzie wybieramy się na uroczystości, wesela, po prostu wychodzimy z domu. Wszyscy chcemy ładnie wyglądać i świetnie się czuć. Wiadomo, dobrze dobrany ubiór, w przypadku kobiety - sukienka, trwały ładny makijaż - to już połowa sukcesu. Mówią, że druga połowa to nasza pewność siebie. Uwierzcie mi - nic tak nie potrafi odmienić, bądź odświeżyć wizerunku kobiety i zarazem dodać Jej pewności siebie - jak ładnie dopasowana fryzura. Bądżmy dla siebie przyjaciółką, zadbajmy o nasz kobiecy wizerunek, a tym samym o dobre samopoczucie! Wyszukałam dla Was propozycje na zbliżający się okres. Większość z nich (oprócz sylwestrowych) możecie wykonać same, nawet w domowych warunkach, i do tego w dosłownie kilka, bądź kilkanaście minut. Taka opcja bardzo mi przypadła do gustu, ponieważ ja dziennie nie przeznaczam na układanie włosów więcej niż pięć minut. Właściwie od kilku lat stawiam na upięcia, co jest dla mnie bardzo wygodne. Postanowiłam nie ścinać włosów, gdyż od czasu do czasu mogę z nich zrobić loki, lub wykorzystać je do tworzenia bardziej efektownych koków. Jestem ciekawa na co Wy stawiacie, jakie macie długie włosy i czy często odwiedzacie stylistki fryzur? To ostatnie robię dosłownie okazjonalnie..


Pierwsze propozycje niesamowicie wpadły mi w oko, są to stylizacje ze wstążką (na Święta cudnie wygląda czerwona). To idealna metoda podpięcia, a raczej włączenia do włosów dodatku, gdyż sama wstążeczka raczej nie utrzyma fryzury. Super pomysł dla kobiet, które lubią widoczne akcenty w tradycyjnym stylu. Poza tym na pewno sprawdzi się jako nowy element, do Waszych klasycznych upięć. Propozycja jest idealna także dla mam i córek. Jest też niesamowicie modna w tym sezonie :)











Kolejne sposoby upięć z dodatkiem... Przepaski, kokardki, mogą być wykorzystywane zarówno w okresie świątecznym, poświątecznym, zimowym, lub na spotkaniach w tym czasie z przyjaciółmi - popularny Boxing Day w UK (26 grudnia). Takie elementy we włosach stanowią uroczy, niekiedy błyszczący kontrast w stosunku do prostych, dzierganych swetrów, dzianinowych sukienek. A te z kolei w okresie zimowym nosimy niekiedy nawet podczas Świąt. Plusem jest to, że nie trzeba już dodawać do całości bizuterii. Mi takie stylizacje bardzo się podobają!







Kilka kolejnych zdjęć fryzur, to już raczej propozycja dla odważnych kobiet, które planują po prostu większe wyjście. Z pewnością możecie w tym przypadku skorzystać z oferty fryzjera. Powiem więcej, bez wizyty w salonie - na pewno się nie obędzie. Chyba, że fryzjerkę zaprosicie do domu, lub same potraficie się wystylizować. Oczywiście moje propozycje są bardzo retro, co nie znaczy, że na zabawę sylwestrową nie możecie pięknie skręcić loków i rozpuścić włosów naturalnie. Niech tańczą z Wami 'do białego rana'... 












Ostatnia seria to kilka fryzur dla 'zimowej' panny młodej. Takie fryzury, z pewością wyczaruje dla Was dobry stylista. Wybrałam tylko kilka, w sumie po to, aby pokazać Wam, że zimą też można lekko i zwiewnie wyczarować na głowie coś wyjątkowego. Pierwsze dwa upięcia uważam za idealnie skomponowane na ten jeden z najważniejszych momentów w życiu panny młodej ze względu na dodatki. Kolejna fryzura to moja faworytka - dla panny młodej w stylu retro. Ostatnia propozycja dla brunetki, bardzo kobieca...





fotografie - Pinterest.com


Teraz już pozostawiam Was z wyborem same, a ja pędzę upinać moje włosy. W kok...  Taki prosty, zwyczajny, który podoba się mojemu przyszłemu mężowi. Myślę, że z decyzją o wyborze fryzury na nadchodzący okres świąteczny teraz zdążycie? Pamiętajcie, że to ostatni moment, aby umówić się do fryzjera na sylwestrowe czesanie :) 

8 komentarzy:

  1. piękne propozycje! Wstążki dodają swojego uroku to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyśał, takie proste wstążki, a tak uatrakcyjniają fryzurę :)

      Usuń
  2. Wszystkie są ładne, wybiorę którąś z czerwoną wstążką, bo zostało mi dużo po zeszłorocznych dekoracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też stawiam na te ze wstążką. Poza tym bardzo podobają mi się upięcia z przepaskami kryształowymi, a co ;) odrobinka ekstrawagancji nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie :)))
    te z czerwonymi kokardkami sa śliczne, mega urocze, jak byłam mała to mama mnie tak własnie czesała...bosko :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) odrobina delikatności dla dojrzałej kobiety. Fajnie czasem powrócić do pięknych lat dzieciństwa.. pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie i kok ze złotą kokardą <3 Przepiękne wszystkie! Coś z pewnością wybiorę na świąteczny czas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kok, pierwsze, ja podobnie :) uwielbiam! Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik