czwartek, maja 14, 2015 0

Brownies z czarną porzeczką sezonowe smakołyki



Zróbcie sobie, zróbcie dla ukochanego, dla rodzinki zróbcie! Czekoladowe Brownie. Uwielbiam czekoladę, i czasem mam chęć na prawdziwe mocno-czekoladowe ciacho. Do tej pory kupne, w różnych wersjach, szukałam tego idealnego, najlepszego, wszystkie mi bardzo smakowały. Do czasu aż nie zrobiłam sama..Takie cudowne jest sycące i zaspokajające łaknienie ciasto, które w tym tygodniu zrobiłam. Do niego dorzuciłam nasze ulubione i wyraziście smakujące czarne porzeczki - bardzo przez nas lubiane w zimnych sernikach czy lodach. Żadne ciastko nie zastąpi jeszcze ciepłego, lub podgrzanego brownie, w którym ukryta jest smaczna czekolada. Przekonajcie się sami!


Brownies z czarną porzeczką



Składniki:


1 szkl mąki razowej
1/2 szkl cukru trzcinowego
2 mleczne czekolady
4 jajka
1/2 kostki masła
3 łyżki kakao
cukier waniliowy
szczypta soli
1 szklanka czarnych porzeczek




Sposób przygotowania:


1. W misce ubić jajka z cukrem i cukrem waniliowym.. Dodać mąkę i roztopione, przestudzone masło. 
2. Drobno kroimy czekoladę, dodajemy do ciasta. 
3. Dodajemy kakao i trochę soli. 
4. Po wyłożeniu na blaszce, nakładamy porzeczki na wierzch ciasta. 
5. Pieczemy 20 minut w rozgrzanym do 180 stopni piekarniku.



Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik